Strona główna

poniedziałek, 15 września 2014

Witanko po ;)

Heloł ewrybady!
Dzień dobry was na moim blogu.
Jestem świeżynką w jakże drapieżnych szponach dzikiej blogosfery, potraktujcie mnie proszę jak prawiczka na pierwszej imprezie integracyjnej ;D

Z nazwy taaaam na górze można łatwo wywnioskować (albo i nie), że tematem głównym jakże zacnego bloga będą lakiery, bo co jak co, ale pazury to ja mam ładne. (Wybaczcie że nie będę wam pokazywać maści na ból tyłka, ale te strefy są już mniej urodziwe). Czasami pewnie pojawi się jakiś post kosmetyczny, bardziej w stronę włosów, bo jak na uzależnioną od paciania na nie ustrojstw różnej maści przystało, muszę to z siebie wyrzucić. A że rodzina i znajomi kładą sobie ser w uszy w moim towarzystwie to sami rozumiecie ;)
Także no...


Heloł ewrybady łan mor tajm! <3


10 komentarzy:

  1. Zapowiada się fantastycznie! Zazdroszczę umiejętności lekkiego pisania i życzę sukcesu w blogowaniu :)
    Czuję, że to będzie mój ulubiony blog i czekam na więcej.
    Pozdrawiam,
    Hanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się fancy ^^ czekam na pazury
    mifik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurejry się fotografować nie chcą, chyba są wstydliwe cosik ;P

      Usuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. siema waflu, czekam na waflowe pazury i mam nadzieję na nadal czerwony łeb <3
    patisia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się co najmniej ciekawie ;) Trzymam kciuki i oby Ci się szybko nie znudziło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Trzymaj, trzymaj przyda się :D

      Usuń