Strona główna

środa, 17 września 2014

Proszę mi nie robić zdjęć...

...bo odgryzę rękę jak tylko skończę wpychać auto na drzewo!

Od rana zastanawiam się czy wrzucić w końcu swoje najpiękniejsze w świecie pazurki.
Czy potrzeba mi tyle fejmu i ogólnoświatowego zachwytu?
Czy jestem aż tak próżna żeby to zrobić?
No jasne! Macie i podziwiajcie!
(Za ewentualne zalanie komputera śliną nie odpowiadam, oglądasz na własne ryzyko).








Lakier to jeden z tych cudownych trojaczków, imię mu Golden Rose Rich Color a numerek mu 39.




19 komentarzy:

  1. Zajebiście się ciebie czyta!
    Dlaczego tak mało jest blogów pisanych lekko i zabawnie?! Dlaczego do cholery?!

    OdpowiedzUsuń
  2. No jest i główna gwiazda bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie swoje spiłowałam na migdały, teraz trochu mi żal, Waflu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrośććć

      Przemawiaj do nich to odrosną :D

      Usuń
  4. Prowadzisz bloga o lakierach a nie umiesz pomalowac paznokci, skórki pozalewane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentujesz posty a nie umiesz się podpisać.

      Usuń
  5. heh Justyna mam na imię, nie mam konta żadnego to używam anonima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale podpisać się potrafisz jak widzę.
      walić krytyką z anonima każdy potrafi.

      Usuń
  6. Fakt, skórki pozalewane, ale pewnie jeszcze się wyrobisz.
    Kolor też nie mój, ale to już kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ale wieczna delirka mi to utrudnia ;)
      A jeśli chodzi o górną część paznokcia to nie lubię zostawiać tam wolnej przestrzeni.

      Usuń
    2. Haha, delirka :D
      Wolna przestrzeń może przeszkadzać, ale lepszy jest 1mm odstępu niż zalane skórki :/

      Usuń
    3. Chyba jednak zostanę przy tym co jest, tylko będę uważniej malować albo potem dokładniej wyierać.

      Usuń
    4. Wcale nie trzeba zostawiac przestrzeni, można pomalować tak żeby nie było żadnego prześwitu, a skórki nie sa zalane. Poćwicz bo to nie jest estetyczne

      Usuń
    5. Myślę że nie jest aż tak tragicznie, nie mam zalanych skórek aż do kostek także no...

      Usuń
    6. polecam pędzelek i zmywacz do czyszczenia skórek. to trwa tylko chwilę, a później wygląda lepiej na zdjęciach.

      Usuń
    7. Ostatnio tak zrobiłam ale chyba mam jeszcze zbyt miękki pędzelek.

      Usuń