Strona główna

niedziela, 21 września 2014

Ona tu jest...

...i pokazuje chcieje wam.
Po długich i bolesnych pertraktacjach szanowny pan program w końcu przemówił! A już miałam go eksmitować z mojego komputera, nie będzie mi tu dziad bruździł i psioczył na mojego blożka.

Tak jak zapowiedziałam, dzisiaj ciąg dalszy moich mast hewów. Materiału mam na 100 postów, ale postaram się streścić do 99 ;)


Kolejne moje chcieje to lakiery z jak ja to nazywam parchami wszelkiej maści.





Ooo i takie tez bym utuliła do mej bujnej piersi <3

Zdjęcie pochodzi z bloga http://www.thepolishaholic.com/




Od czasu do czasu nachodzi mnie mega chcica na lakiery piaskowe, ale tylko konkretne kolory, ale zamykam internet i mi przechodzi, troszkę ;)





Chciejów jest wieleee, wieleee więcej, ale mocno się zawęziłam do minimum, bo życia by mi nie starczyło żeby wszystko pokazać ;)

13 komentarzy:

  1. Pierwszy <3 Ślinię się, bardzo się ślinię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko, panuj nad swą śliną, włazi mi tu wszędzie nieproszona!

      Usuń
    2. Nieproszona?! A kto to prowokuje, no kto? Ona sama z siebie nie leci, o nie! :D

      Usuń
  2. Fioletowy jest zajebisty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piąte kropki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ciebie rozbiłam skarbonkę a i tak mi nie starczy na wszystkie, które chcę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę ten http://www.cirquecolors.com/kaleidoscope/ jejuuuu *.*. Teraz mi się będzie śnił po nocach :<

    OdpowiedzUsuń