Strona główna

czwartek, 18 września 2014

Kiedyś cię znajdę...

...ostrości ty moja!

Dzisiaj kolejny lakier z wcześniej przedstawionej trójcy.
Przeokropnie się nim maluje, przeokropnie ciężko go uchwycić na zdjęciu, a z moja wieczną delirką to łatwiej wejść na Giewont w japonkach ;) Jedyne co trudniej uchwycić to dzikiego psa za przyrodzenie ;D

Kłótnie przy fotografowaniu były głośne i owocne w łacińskie nazwy zwierząt leśnych, morskich i przydrożnych. Nie doszliśmy do porozumienia i lakier ma karę, trzy noce w kozie! I co godzinę straszenie go zmywaczem. 

Ale i tak go kocham miłością nieskalaną i dziewiczą <3




Lakier to Golden Rose Jolly Jewels, numerek mu 115.

12 komentarzy:

  1. Ja nie orzeł, ja człowiek, więc tylko paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem dla mnie za bogato :D Takie błyskotki lubię jako dodatek do manicure, na dwóch paznokciach, lub jako ozdoba na innym lakierze bazowym.
    Tak, wiecznie się czepiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam czepiasz :D
      ja jestem sroka także wiesz, uwielbiam wszelkie brokaty, hologramy itp.

      Usuń
  3. jak dla mnie pod ten lakier przydałaby się jakaś jasna baza, wtedy całość lepiej by się prezentowała.
    no i paznokcie zdecydowanie do skrócenia. masz taką długą płytkę (różowa część), że wydaje mi się, że nie ma aż takiej potrzeby, byś zostawiała taki długi wolny brzeg ;) skrócenie dobrze im zrobi, krótkie kwadraty będą u Ciebie wyglądać orgazmicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lepiej by wyglądał nawet jakby miał zwykły biały podkład, ale za późno pomyślałam o tym.
      Nie będę skracać, chyba ze się połamią albo inne herezje, tfu tfu. Lubię taką długość w innej czuje się źle.

      Usuń
    2. jak dla mnie nie wyglądają estetycznie, szczególnie kciuk..

      Usuń
    3. Ale zauważ że są to MOJE paznokcie, MI się podobają.
      Nie są brudne, ani zaniedbane.
      Lubię taką długość.

      Usuń
  4. zauważ, że to MOJE zdanie i mam do niego prawo ;) szkoda, że w taki sposób reagujesz na zwykłą opinię/radę. nie hejtuję, nie wieszam psów, a reakcja jakbym podbiegła do Ciebie z pilniczkiem albo nożyczkami ;)
    może za jakiś czas spojrzysz na te zdjęcia i stwierdzisz, że jednak paznokcie były za długie, nie trzymały proporcji i nie wyglądały dobrze. sama tak miałam ze swoimi, ale dostrzegłam to dopiero po czasie.
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak reaguje?
      Przypomnij sobie co pisałaś "paznokcie zdecydowanie do skrócenia", "skrócenie dobrze im zrobi".

      A ja powtarzam, mi jest z nimi dobrze.

      Usuń
  5. Miałam go, zużyłam do cna :D Ale był straszliwie nietrwały i stanowczo zbyt szybko odpryskiwał...

    OdpowiedzUsuń