Strona główna

wtorek, 16 września 2014

Dajmy na zapowiedzi!

Heloł ewrybady!
Tak, tak, zapowiedzi...miłość, motylki, różowe wróżki, pulchniutkie, pierdzące bobaski...STOP! Zejdźcie na ziemię waflowi wielbiciele!
Zapowiedzi lakierowo-blogowe! A tititi co wy sobie myśleliście?! :D

Rozdziewiczę swój blożek lakierami Golden rose (oby obeszło się bez bólu i krwi i miał on po mnie miłe wspomnienia). Nie pytam jaki chcecie pierwszy bo i tak zrobię po swojemu, wy macie się po prostu zachwycać i padać mi do paznokci ;)




Przedstawiam wam moje kochane trojaczki z miotu czworaczków, jeden został porwany na organy lub inne klawesyny :( Jestem w trakcie tworzenia listu gończego! Ktokolwiek widział ktokolwiek wie...

17 komentarzy:

  1. Oddawaj wszystkie czy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaj! Rozkazuję!

      Usuń
    2. Dobra są twoje!

      Rachunek na jaki adres wysłać?

      Usuń
  2. O jezu, ale masz infantylny sposób pisania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedni lubią jak im nogi śmierdzą, inni mają infantylny sposób pisania...

      Usuń
    2. I to i to jest tragiczne.

      Usuń
    3. Wolny kraj, ja mogę infantylnie pisać ty możesz wytykać ową infantylność z anonima.

      Usuń
    4. Przecież ja ci niczego nie zabraniam.

      Usuń
  3. Waflu, pierwszy hejter zaliczony! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza kreska w hejterbooku postawiona! :D

      Usuń
    2. Postaw drugą, za mnie. Pohejtuję. Ale jutro, bo dzisiaj mi się nie chce :P

      Usuń
    3. Bedzie hejt bedzie kreska :P

      Usuń
    4. Nie dość, że infantylna to jeszcze warunki stawia! Pffffffffffffff

      Usuń
    5. Byle kim nie jestem także wiesz :D

      Usuń
  4. Kiedy będą pierwsze zdjęcia paznokci? Zapowiada się interesująco, będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet dzisiaj, czekam na wenę, poszła na zakupy ;)

      Usuń